Meer weten?
Ik vertel u graag over onze mogelijkheden voor uw specifieke vragen.
Rob van Driel:
Sales Manager
Ons continu verbeter proces is rondom de klant georganiseerd. De leermomenten die voortkomen uit dit proces zijn geborgd in onze Endenburg Business School (EBS). De plek waar opleidingen, trainingen en ontwikkelsessies ten gunste van onze medewerkers plaatsvinden.
Ons bedrijf is met recht een lerende organisatie. Door functiescheidingen aan te brengen hebben wij een maximaal inzicht in de kwalitatieve- en kwantitatieve deelleveringen binnen ons proces. Dit levert ons unieke kennis om onze processen aan te scherpen en de individuele vakkennis van onze medewerkers te ontwikkelen. De opbouwende elementen zorgen ervoor dat de lerende gebeurtenissen in perspectief geplaatst worden, waardoor medewerkers in staat zijn om hun bestaande inzichten in vraag te stellen en bij te sturen.
Onze klantenteams zijn de kern van onze organisatie. Overzichtelijke teams van betrokken medewerkers die slagvaardig kunnen handelen. Teams die de processen en behoeftes van hun klanten begrijpen.
Zo leggen wij contact, zo bedenken wij oplossingen en zo verankeren wij duurzame relaties met onze klanten en medewerkers.
Ik vertel u graag over onze mogelijkheden voor uw specifieke vragen.
Rob van Driel:
Sales Manager