Meer weten?
Ik vertel u graag over onze mogelijkheden voor uw specifieke vragen.
Rik Kant:
Directeur
Wij verbeteren continu. Dit verbeterproces is rondom de klant georganiseerd. De leermomenten die voortkomen uit dit proces zijn geborgd in onze Endenburg Business School (EBS). Dit is dé plek waar opleidingen, trainingen en ontwikkelsessies ten gunste van onze medewerkers plaatsvinden.
Ons bedrijf is met recht een lerende organisatie. Door functiescheidingen aan te brengen hebben wij een maximaal inzicht in de kwalitatieve- en kwantitatieve deelleveringen binnen ons proces. Dit levert ons unieke kennis op waarmee we processen aanscherpen, maar ook de kennis waarmee we de individuele vakkennis van onze medewerkers verder ontwikkelen. De opbouwende elementen zorgen ervoor dat de lerende gebeurtenissen in perspectief geplaatst worden, waardoor medewerkers in staat zijn om hun bestaande inzichten in vraag te stellen en bij te sturen.
Onze klantenteams zijn de kern van onze organisatie, het betreft overzichtelijke teams van betrokken medewerkers die slagvaardig kunnen handelen. Maar ook teams die de processen en behoeftes van hun klanten begrijpen.
Zo leggen wij contact, zo bedenken wij oplossingen en zo verankeren wij duurzame relaties met onze klanten en medewerkers.
Ik vertel u graag over onze mogelijkheden voor uw specifieke vragen.
Rik Kant:
Directeur